مدیریت وبلاگ


نوشته ها&عـکس های شیطان شب

 

 
 


 

 

دوستان خوبم به این وبلاگ که متعلق به خودتونه خوشومدین

امیدوارم از همه مطالبو عکس ها لذت ببرین

هر انتقادو پیشنهادو نظری دارین لطفا ارائه کنید

من خوشحال میشم با تبادل لینک هم مشکلی ندارم

هر نوع عکس..مطلب...اهنگ و........خواستین بگین تا 24ساعت واستون فراهم میکنم

مدیریت MATIN

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پرستو
ساعت14:50---19 خرداد 1392
متین جون وبت عالیه داداش.دوستدار همیشگی تو پرستو..............دلگیر نمیشم از آدمها.نیش زدن زدن طبیعتشونه.سالهاست به هوای بارانی میگن خراب

م
ساعت14:37---19 خرداد 1392
م

hani
ساعت11:29---1 خرداد 1392
.
تقصیر برگ ها نیست
آدم ها همینند!
نفس می دهـــــــی
له ات می کنند…


مهرامیز
ساعت11:26---22 فروردين 1392
سلام متین جونم..
مگه میشه نشناسمت..
خوبی تو؟؟
مرسی عزیزم وب تو هم عالیه..
چ خبرا؟؟


سارا
ساعت18:44---26 اسفند 1391
خیلی وبلاگت آشغاله
پاسخ:من اخه به تو چی بگم دختر؟؟؟هان؟؟ ب ضعیفه جماعت نمیشه چیزی گف ک آخه!


fatemeh
ساعت0:38---10 بهمن 1391
متین خیلی لوسی چرا عکستو نمی زاری باور کن دوست دارم متین من الان مشهدم
متین جونم یه امیری هس تو وبم هی نظر می ده از این چرت و پرتا منم بهش گفتم برو بمیر فقط به خاطر تو عزیزم دوستت دارم عشقت فاطمه


fatemeh
ساعت21:02---16 دی 1391
چه جالب من خراسان جنوبی شما رضوی

fatemeh
ساعت11:12---16 دی 1391
عالی بود به منم سر بزن

ساعت16:21---13 دی 1391
slm matin khan

dovoman webloget khobe vali bazi jahash ru bayad eslah kuni mesle kode rizeshe nemidunam chi va bazi aksa ke nist aslan
bashi moafagh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 10 دی 1398برچسب:EBLIS_NIGHTE,| 10:15 |MATIN| |

X-themes